Löning

Vilken underbar dag!

Sitter å kollar på idol.
Amanda hon var bra, å hon i oranget hår, anastasia hon va snygg, vill oxå ha sånt hår.

Hände en rolig sak idag, hehe.
Killarna i trikåer var tydligen granne med en gammal klasskompis till mig som hörde av sig till mig när hon sett bilderna på facebook, jag höll på å dö. Hahaha...
Jo vilken syn.

Hoppas på helgen nu!!

En annan kul sak som hände i idag, vi bokade resa till Dollimiterna, Alperna Italien vecka 7.
ÅKA SKIDOR!!!!!!
Jag längtar ihjäl mig.
Ska bara ragga med nån jag kan dela rum med å hänga med, roligare om man har en egen kompis med.
Gerd å co är underbara, men förra året var jag typ 9 hjulet, inte så kul!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Trodde inte det skulle gå så fort! Trodde det skulle ta nåt år!
JÄÄÄTTELESSEN över att jag inte kan hänga meeeed....=(((((

2007-09-25 @ 21:01:30
URL: http://thaleia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0