Promenad

Nu är jag igång igen.
2 promissar denna vecka hittills.
Sen blir de en till imon förhoppningsvis.

Har hittat en lunch och frulle kompis. Så gött. Slipper man vara ensam. Roligare att äta ihop.

Ska på hajk i helgen, ska bli så mys att sova sovsäck igen!!


Är GLAD, sån skönt känsla att få vara glad hela tiden. Livet flyter på som de ska.
Alla mina kompisar är mys och pys, de är höst å härligt.

En hake bara, min bil har pajjat, suck!!
Så nu måste man åka med farliga fartdårar(jobbarkompisar) till jobbet. De hetsar mig att inte använda bälte, de kommer aldrig lyckas.
Kamremmen som har hoppat!! Suck, i bästa fall så kan en kompis spänna den på fredag, annars blir de att byta motor, dvs skrota bilen!! suck igen!!

Men jag är glad ändå, klarar mig ju. Är ju en stark tjej!! hihi..

Kommentarer
Postat av: Marie

och världens bästa tjej! =)
Du får säga till de där jobbarkompisarna att köra försiktigt, vill inte att de ska köra ihjäl dig, då får de med mig att göra!! =P
Tycker dock synd om bilen...hoppas den mår bra snart igen!
Pusss

2007-10-18 @ 18:35:45
URL: http://thaleia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0