Lumpen

Jag funderar starkt på om jag ska göra lumpen.
Sålänge man är mellan 18-24 så kan man anmäla sig till mönstring.
De skulle vara ett skönt avbrott i min konstiga vardag å skulle vara häftigt att testa sig själv.
Har börjat läsa på lite om hur de fungerar, men måste nog ta och börja träna rejält isf.
Springa runt Rocksjön 4 ggr i veckan skulle ju inte skada å lite gymträning.
Är nog hyffsat stark annars.

Är så himla rastlös av att bo själv, jobba på samma jobb, bo i samma stad!! SUCK!!
Måste bli nåt eller göra nåt snart!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lumpen? Coolt. Hur fan fick du dit en kalender på bloggen?? Vill med ha!

2007-10-04 @ 02:48:37
URL: http://paivys.blogg.se
Postat av: Marie

Jag har en idé! Flytta till stockholm;) hehe..
Funderade ju också på lumpen, skickade in alla papper men så träffade jag ju Kalle.....=P
Det är nog skitkul!!
Lycka till me allt gumms! Saknar dig!! PUSS

2007-10-04 @ 17:31:35
URL: http://thaleia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0