Helgen är slut

Nu är helgen slut. Skönt med låååånghelg. Behövs ibland.
I fredags var de utgång. Hade hur kul som helst, träffade typ halva jobbet ute.
Kom hem vid 3, somande kanske 4 å var tvungen att gå upp vid 7 igen. Ojojoj, de klingar inte bra vill jag lova.
Blev hämtat vid 8 för att åka till Distriksstämman.
Shit var bakfull hela dagen, höll på att somna 50 ggr. Men de va ändå kul att jag åkte. Blev övertalad.
Var ju lite drama där kan man ju säga. hehe*ler*
Sen på kvällen blev de kinamat å film hela natten med en god vän.
Igår så var man på jobbet några timmar, helt okej. Gött å få lite komptimmar.
Sen så lagade JAG mat till Anders å vi drog igenom några filmer till.
Gött när båda jobbar kväll så man kan hänga lite.

Måste ta tag i mina promenader denna veckan.
Nån som vill ut å gå med mig?

Ha de bäst mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0