FEST!!

Först kommer lite uppdatering:

Blev en LG 37" med inbyggd hårddisk för 6990:- Inte illa.
Så nu är man fattig, men så måste man ju leva ibland me.

Italien: Lyckades ragga upp Anders, så nu har jag en pal med mig till Italien, gött mos, inget nionde hjul nästa år alltså. Bara 18,5 veckor kvar. Suck!! Men då kanske man hinner spara ihop till resan iaf.

Nu kommer vi till helgen!! Höhöhö..

Har haft en underbar lördagskväll/natt för andra helgen i rad, är de ens möjligt, tydligen.
Trodde inte jag skulle kunna slå förra helgen, men de gick.
Kom typ 20 pers hem till mig.

Degen, Anders, Robert, Tilt, Åke, Elsi, Jimmy, Linda, Zebban, Robban, Magnus, Sara, Fajje, Sibbe, Lizze, Jens, Emily, Fidde, Paola, Anna och Jag!

Allt var kalas, alla som jag tyckte om var här(okej nästan alla) å alla hade skitkul.
Fick en diskoboll i present, hehe.
Ska lägga upp lite bilder här om jag lyckas, annars får ni kolla fäjsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0