Nattens drottning

Jag mår så jävla bra!!!

Älskar dom här måbraperioderna av mitt liv!!! *njuter*

Anders du gör mig glad!

Har börjat jobba natt på elis nu. Det går mot förmodan helt okej.
Första natten i söndags så var de lite kämpigt med huvudvärk å sömnbrist.
Men i natt kunde jag sova kanon, tror man måste få in en rutin på det där.
Ska jobba i 2 månader natt så jag hinner väl. Kanske blir solbrist för min del. Men så mörkt nu ändå.
Jobbar 23.00-06.30, sen hem å sova till 15.
Så alla mina vänner jag är lediga ALLA eftermiddagar och kvällar, kom och lek!!!!
Så tråkigt när man jobbar skift när man aldrig hinner träffa er!

Var visst med i giggantidningen idag, får se vad som skrivit där, hörde att folk störde sig, men de gör dom ju alltid på elgiganten, suck!!

På lördag är det julbord... *wiee*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0