Åt helvete

Fan vad jobbigt allt är.
Klarar tydligen inte av nattskiftet!! *Suck* jag som var såå posetiv i början.
Men jag börjar flippa ur totalt nu.
Humöret bråkar med mig, man är övertrött och studsig eller lipig. Å sen när man kommer hem å är tröttast i världen tar de flera timmar att somna, så man hinner inte sova tillräckligt.
På helgerna kan jag inte sova alls.
I fredags fm sova jag 3 timmar för att vända på dygnet.
Men sen på fredagnatt så somnade jag aldrig.
Så då blev de inget förrän på lördag natt å de va inte tillräckligt för att klara jobba på söndagsnatten.
var helt förstörd på jobbet igår..

Vikten går bättre, tydligen så hjälper de att gå lite promenader och sluta äta paj varje dag!! *ler*
Gick ner allt å lite till igen!

Var på scouternas julbord idag..
jag dör av skratt, ÅSA är ju bäst av alla. Absoult bästa framträdande var Ragge. Jag grät så sminket rann.


Har typ femtielva sjukdomssymton, men tydligen ska de vara nattskiftet som lurar kroppen. Så jag ska jobba på så gott jag kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0